Vi tilbyder | Service og reparation på Apple og Android enheder - Iphone, Mac, IMac og Android

Hos Care1 kan du indlevere alle produkter til autoriseret service og vi sikrer dig:

  • Producent certificerede teknikere
  • Bevarelse af din produktgaranti
  • Originale dele
  • Sikker data håndtering

 

Som autoriseret Apple Service Provider kan vi tilbyde en række fordele for dig som ejer et Apple produkt. Læs mere ved at klikke på billedet.

  • Autoriseret håndtering af dit Apple produkt
  • Reparationer udføres med originale dele
  • Bevarelse af din produktgaranti
  • Uddannede Apple teknikere

Fejlsøgning af din enhed

Care1 har som autoriseret service partner for mange af de kendte brands, den rette erfaring og de nødvendige værktøjer til at foretage en grundig fejlsøgning af din enhed.Vi fejlsøger din enhed efter producentens retningslinjer og kan give dig en fyldestgørende tilbagemelding på konstaterede fejl på din enhed.

Garanti reparationer

Hos Care1 håndterer vi garanti og reklamations sager på alle kendte mærker. Det gælder alt fra mobiltelefoner til tablets, computere og hovedtelefoner.

Ofte kan du spare tid ved at indlevere dit defekte produkt direkte i en af vores afdelinger. På denne måde undgår du forsendelses tiden fra forhandler til vores værksted. Der kan dog være tilfælde hvor reklamationen skal søges hos den forhandler hvor produktet er købt.

Garanti reparationer udføres og returneres uden beregning for slutkunden.

Uden for garanti

Har du et defekt produkt som ikke længere er dækket af reklamationen, er du velkommen til at tage forbi en af vores afdelinger. Så vil vores teknikere kunne stille en diagnose og give en pris på en eventuel reparation.

Tilbud

Er en reparation ikke omfattet af garanti, fremsendes et skriftligt tilbud på reparation. Ved modtagelse af din skriftlige/elektroniske accept, bliver reparationen påbegyndt. Ved accept af tilbud fraskrives fortrydelsesretten, idet dette er en ydelse, der påbegyndes straks efter modtagelse af det indsendte produkt.

Apple produkter diagnosticeres efter Apples retningslinjer (MRI diagnosticering).

Kan der ikke konstateres fejl, brud, fysisk skade, væskeskader m.m. og/eller fremsendte tilbud afvises, opkræves et undersøgelsesgebyr. Dette dækker modtagelse, registrering og undersøgelse.

Omkostninger i forbindelse med accept af fremsendt tilbud, reparation, service m.m. vil blive opkrævet via et betalingslink, der sendes via e-mail. Din ordre vil først blive behandlet, når det tilsendte betalingslink er reserveret ved Care1. Beløbet vil først blive trukket, når ordren er afsluttet og afsendt.